diumenge, 16 de gener del 2011

Discurs de proclamació com a candidata a l'alcaldia

Molt bona nit a totes i a tots:

Gràcies per la vostra assistència en aquest acte d’Independents Units per Sant Fost.

Si em permeteu, començaré parlant una mica d’història. En els meus inicis vaig participar activament a la vida cultural del poble, primer a Televisió Sant Fost, quan encara no era Canal Cent, i després a la ràdio, una època en la qual vaig conèixer molta gent jove de Sant Fost i alhora vaig començar a interessar-me per la política municipal.

En cap moment no vaig tenir l’ambició d’arribar a ser alcaldessa del meu poble, va ser amb el pas del temps que es van donar les circumstàncies per arribar a aquest càrrec, gràcies al suport del meu grup, Independents Units per Sant Fost.

Acceptar aquest càrrec m’ha suposat adquirir experiència, entendre les necessitats socials en època de crisi i lluitar per intentar satisfer-les amb les nostres competències municipals; també he tingut l’honor de conèixer veïnes i veïns de Sant Fost, amb les seves preocupacions i els seus desigs de construir el nostre futur com a poble.

Independents Units per Sant Fost, que ha jugat un gran paper, és un grup de dones i homes sense lligams amb partits polítics, per tant amb la llibertat que dóna lluitar per un únic objectiu, que és treballar dia a dia per millorar Sant Fost, des de la humilitat, l’honestedat i la senzillesa, i amb la participació i el valor de l’opinió dels nostres veïns i veines.

En aquests gairebé tres anys com alcaldessa, hem demostrat que sabem gestionar i negociar, tant amb la Diputació com amb la Generalitat, siguin quin siguin els seus colors polítics, i això ens dóna credibilitat, fermesa i seguretat com a grup polític per continuar treballant des del govern del nostre poble.

Tenim la mateixa il·lusió i les mateixes ganes que el primer dia, perquè hem aconseguit molt (Biblioteca de la Diputació, llar d’infants, cementiri, zona esportiva, projecte de la zona industrial (Club de l’emprenedor-fibra òptica-, Casa Bastinos, taxi a demanda, plans d’ocupació...) en una situació econòmica molt complicada i això encara ens dóna més mèrit com a grup independent que no ha parat en cap moment de treballar i amb l’experiència que donen 27 anys d’història, amb esperança de continuar construint un millor futur pels nostres veïns de Sant Fost.

M’omple d’orgull encapçalar aquest projecte tan engrescador per continuar governant el meu poble, però tot això no es podria fer sense les persones que formen part d’Independents Units per Sant Fost, tant els regidors (gràcies, Juan, Jose, Margot i Ferran), com els afiliats i simpatitzants, que col·laboren i treballen perquè Independents Units per Sant Fost continuï essent la força política més important del nostre municipi.

Accepto encapçalar la llista per responsabilitat i perquè crec en els valors i en la gent que estima el meu poble, que és Sant Fost de Campsentelles.


Moltes gràcies!!! Visca Sant Fost!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada